גוזיה מרופדת

תחום הגוזיות התפתח והפך עם השנים לעולם שלם של אפשרויות, סגנונות וגזרות שנותנים פתרונות בהלבשה התחתונה לשלל הצרכים המגוונים שלנו כנשים בכל הגילאים.

גוזיה מרופדת היא סוג של הנאה מכל העולמות. מצד אחד נהנית מיתרונות הגוזיה נוחות ויופי ללא ברזלים וללא רכיסה מעיקה ומכוערת. ומן הצד השני, ריפוד קל מייצר ומשווה לחזה מראה הומוגני, חלק ואלגנטי כמו של חזייה.

 

גוזיה עם ריפוד – לא רק לבעלות חזה קטן!

גוזיה עם ריפוד תהווה פתרון נהדר לא רק לבעלות חזה קטן. ללא קשר לגילן, אם בשל הנקות ופגעי זמן רגילים וצפויים ואם בשל מבנה גוף שכזה. עניין נוסף שבדר”כ מהווה בעיה, ואשר גם אותו פותרת גוזיה מרופדת הוא מצב של פטמות בולטות/זקורות. גם כאן, אין לגיל משמעות, וזה יכול לאפיין נערות ונשים בכל גיל.

גוזיה מרופדת תמנע בליטת פטמות מבעד לבגד ותהווה “שריון” אלגנטי אשר ימנע מבוכה טבעית ויחזק את בטחונה העצמי של הלובשת:) גוזיה עם ריפוד תתאים גם לבעלות חזה בינוני אשר מסיבות שונות זקוק לעזרה בעיצובו, ביצירת מראה אחיד ומעט מלא.

ריפוד משובח שעשוי מספוג מעולה ואשר נגזר על ידנו באופן מיוחד מספק ומאפשר לכל הנ”ל לקרות, ובנוסף, מייצר תחושת נוחות וחופש שלא מחייבת התפשרות על המראה החיצוני.

 

גוזיה עם ריפוד

 

הסיבה לביקוש הגדול של גוזיות עם ריפוד בימינו

טרנדים בתחום האופנה משפיעים גם על סוג החזיות והגוזיות שנשים בוחרות ללבוש.

 

בימינו הטרנד המקובל הוא של צללית גוף עם חזה עגול ואחיד ולכן יש נשים רבות שמחפשות להתאים את עצמן לטרנד הזה ולהיראות בהתאם, בעזרת גוזייה מרופדת.

 

קיימות חזיות וגוזיות עם ריפוד בדרגות שונות של נפח - מריפוד קל ועדין ועד ריפוד עבה מאוד - מה שמגדיל כמובן את המגוון הגדול של גוזיות עם ריפוד או חזיות עם ריפוד ומאפשר לכל אחת לבחור את סוג הריפוד המתאים לה ולצרכים שלה.

 

תפרנו באיולה גוזיות עם ריפוד בגזרות ודגמים שונים וכמובן בשלל צבעים, סוגי בדים ומידות שונות - כדי שכל אישה תוכל ללבוש גוזיה מרופדת, בין אם זה כדי לתת תמיכה לחזה גדול, או להגדיל חזה קטן, ליצור סימטריה בחזה לא סימטרי או לספק עיצוב עגול לחזה אחרי הנקות והריונות וגם פשוט למי שיש לה פטמות בולטות או רגישות לאחר הריון ו/או הנקה ורוצה להגן עליהן בצורה טובה יותר.

 

גוזיה עם ריפוד לנשים עם חזה גדול

התפיסה הרווחת לגבי חזיות וגוזיות עם ריפוד היא שגוזיה עם ריפוד מתאימה רק לנשים שרוצות להגדיל את החזה, אך דווקא נשים עם חזה גדול יכולות להפיק יתרון משמעותי מלבישת גוזיה עם ריפוד.

 

גוזיה עם ריפוד קל לא מגדילה במיוחד את החזה, אלא מעניקה לו תמיכה מוגברת ומוגדרת ולמעשה מחזירה אותו למקומו הטבעי וזה יכול להיות יתרון משמעותי לבעלות חזה גדול.

 

מצד שני - לפעמים דווקא נשים עם חזה קטן מתקשות לבחור גוזיה עם ריפוד שיכולה להחמיא לגזרה ולהגדיל את החזה בצורה נעימה וטבעית למראה, בלי לגרום לתחושה מלאכותית של "קונסטרוקציה מדומיינת" ומוזרה.

 

בדיוק לכן ניתן למצוא חזיות מרופדות וגוזיות מרופדות ברמות שונות ולהתאים את עובי הריפוד למראה הרצוי, כדי להרגיש הכי טבעית, הכי בנוח וכי יפה שיכולה להיות.

 

גם אם קצת קשה לך לבחור את הגוזיה המתאימה לך ביותר, את מתלבטת מה הכי מתאים לסגנון האישי ולמבנה הגוף שלך, בדיוק בשביל זה אנחנו כאן -

 

צוות איולה מציע מותג גוזיות מפנק ועוטף, עם מגוון סוגי גוזיות לכל מבנה של גוף וחזה, לכל אישה שאוהבת אסתטיקה, איכות והתייחסות לפרטים הכי קטנים. יש לנו מבחר עצום וכיפי של גוזיות בכל העיצובים, בכל הדגמים ובכל המידות - שמחכות רק לך. רוצה עזרה לבחור את הגוזיה המושלמת? דברי איתנו!