האתגרים בעיצוב גוזיות לנשים

עיצוב הלבשה תחתונה בכלל וגוזיות לנשים בפרט, התפתח מאד בשנים האחרונות ותפס תאוצה בעקבות התפתחותו העצומה של שוק הגוזיות שנובע מהצטרפותן של נשים בטווח גילאים גדול בהרבה ממה שהיה נהוג בעבר. גוזיות משמשות כיום נשים גם בשנות 50 וה 60 לחייהן, בניגוד לתפיסה שהיתה רווחת בעבר שגוזיות נועדו לנערות ולבעלות חזה קטן בלבד.

 

העובדה ששוק הלקוחות הפוטנציאליות והנשים המעוניינות להחליף את החזיות המסורתיות עם הברזלים ולעבור ללבוש נוח וקל יותר גרמה להאצה ולצורך גדל והולך להתייחס עיצובית באופן שונה ממה שהיה נהוג, ולהתמקד באופן חכם במבני הגוף השונים וכפועל יוצא מכך כמובן הצרכים השונים של אותן הנשים אשר הצטרפו למעגל לובשות הגוזיות.

 

בעולם שבו יש חשיבות רבה לאסתטיקה, לבריאות, לנוחות ורגישות המשמעות של עיצובים מותאמים מבני גוף הופכת גדולה ומשמעותית יותר ויותר.

 

האתגרים בעיצוב גוזיות לנשים

עיצוב גוזיות לנשים – הכירו את האתגרים השונים:

מבני גוף שונים

האתגר המרכזי הוא מבני הגוף השונים אשר דורשים התייחסות שונה: למשל היקף רחב וחזה קטן, היקף צר וחזה גדול, מבנה השדיים עצמם שכולל גם כובד וגם מבנה. ככל שמדובר בנשים בגילאים מבוגרים יותר כך כל הנתונים האלו מתפרסים על סקאלה רחבה יותר שמאתגרת את העיצוב ודורשת חשיבה מתוחכמת יותר מאחר והגוזיות נדרשות לתת מענה נוח, אסתטי ומחמיא למבני גוף וגילאים שונים אך עדיין לשמור על הכללים הבסיסיים שהם ללא שימוש בברזלים וללא רכיסה מאחור.

הגוזיות נדרשות להיות נוחות יותר מחזיות והרי לשם כך התכנסנו…ויחד עם זאת לתת ביטוי לעובדה שהלובשות הן אינן רק נערות צעירות בעלות חזה קטן או בינוני וגוף שעדיין לא מבטא את פגעי הזמן והגיל אלא ההיפך…כן להתמודד עם מבני גוף וחזה שעברו הריונות, לידות, דיאטות, שינויים הורמונלים וכיוצ”ב.

עיצוב שיענה על טעמן האישי של נשים רבות

העיצובים חייבים להתייחס ולקיים את נקודות המוצא שהן: נוחות מובילה לרווחה פיסית ונפשית וההתמקדות בה היא חסרת פשרות והנדבך הנוסף הוא היופי והביטוי החופשי למושג אסתטיקה וכבוד גוף האישה על כל גווניו. עידן me too על כל משמעויותיו הוא חלק בלתי נפרד מאותה מורכבות (מבורכת יש לומר) ומהצרכים החדשים אשר מובילים להתפתחות אינטנסיבית של תעשיית ההלבשה בכלל וההלבשה התחתונה בפרט. במאמר נפרד נתייחס בהרחבה לחומרי הגלם מהם נתפרות הגוזיות והמשמעויות שלהם.

 

האתגרים בעיצוב גוזיות לנשים – לסיכום

עיצוב הלבשה תחתונה בכלל וגוזיות בפרט מהווה עולם מורכב שבו כל מבנה גוף וכל צרכיו מובנים ונלקחים בחשבון. דרישות לנוחות, תמיכה וכמובן אסתטיקה שתענה על טעמן של נשים רבות. אנחנו באיולה גאים מאד להיות פורצי דרך בעיצובים מעודכנים של גוזיות לנשים, לשרותך אונליין באתר וכן בטלפון 058-4934343.

 

>> היכנסי אם את מחפשת חזייה ללא ברזלים