חזיות ללא ברזלים - כל היתרונות בחזיה אחת

חזייה ללא ברזלים

חזיות מתחלקות לשני סוגים עיקריים, אלו עם ברזלים וחזיות ללא ברזלים.

 

היום, כשהשאיפה היא למקסימום טבעיות והקפדה על אורח חיים בריא, הדבר בא לידי ביטוי בכל תחום בחיינו החל ממזון כמובן ודרך איפור, נעליים וכמובן טקסטיל.

 

כמובן, שטרנד זה לא פסח גם על תחום ההלבשה התחתונה. חזיות ללא ברזלים תופסות פופולריות הולכת וגדלה בקרב נשים בכל הגילאים.

 

יותר ויותר נשים מבינות שחזיות ללא ברזלים ואדרבא גוזיות עדיפות בכך שאינן מזיקות לבריאות, אינן מפעילות לחץ על הגוף, הן בהכרח נוחות יותר וכשהן מעוצבות בהקפדה הן הופכות לפריט הלבשה אופנתי מן המניין שהוא כבר הרבה מעבר להלבשה תחתונה.

 

אז על מה שמים דגש כשבוחרים חזיה ללא ברזלים?

מטרה

החלטה לגבי סוג החזיה תלויה בסגנון ובהעדפות האישיות שלך, באורח החיים שלך, מבנה הגוף וכמובן הבגד אותו את מתכוונת ללבוש.

האם את מעוניינת בחזיית ספורט, חזיית הנקה, גוזייה, חזיית סטרפלס וכיוצ”ב. לרוב הנשים יש יותר מ 5 חזיות או גוזיות, לכל מטרה יש את החזיה האידיאלית שלה.

 

מידה של חזייה ללא ברזלים

נתון מדהים הוא שיותר מ 70% מהנשים לובשות חזיה שאינה מתאימה להן. הצעד הראשון לחזיה נוחה הוא בחירת המידה הנכונה. מידת החזיה האידיאלית שלך תלויה בשני פרמטרים. את יכולה בקלות למדוד אותם בעצמך.

 

כל מה שצריך זה סרט מדידה, על מנת למדוד את היקף החזה ואת ההיקף מתחת לחזה.

 

להסבר מפורט כנסי ל”תא המדידה” שלנו, שם תוכלי לעיין במדריך מידות: “לפי החזייה הנוכחית שלך” וגם לקבל הנחיות ל”מדידה אישית עם סרט מדידה”.


בנוסף, לשני פרמטרים אלו, יש צורך לקחת בחשבון את רוחב הכתפיות, שכן גם להן יש משקל רב במתן תמיכה מיטבית לשד, במיוחד במידות הגדולות יותר.

 

חזיות ללא ברזלים? איך לבחור חזייה?

חזיות ללא ברזלים? איך לבחור חזייה?

לבחור חזייה ללא ברזלים לפי צורת חזה

מעצבים יוצרים מגוון דגמי הלבשה תחתונה שיתאימו בצורה מושלמת לצורת החזה של האישה.

בחזייה המיועדת לחזה גדול, הדגש העיקרי יושם על רצועות רחבות המסוגלות לעמוד בעומס מירבי ולהעניק לחזה את התמיכה הנדרשת. במקרים של חזה שופע, אין צורך להגדלת נפח נוספת, ולכן החזיות מיוצרות בדרך כלל ללא ריפוד נוסף אך יידרשו לתוספת של חיזוק ביטנה או אקסטרות נוספות שיוסיפו לתמיכה.

לכאורה ההתאמה לחזה קטן היא נוחה וקלה יותר אך גם שם יש צרכים שראוי להתחשב בהם בתהליך העיצוב.

חזה קטן ברוב המקרים ייראה טוב יותר בגוזיות או חזיות בגזרת משולשים שמדגישות את הצורה הטבעית של השד. במידה ורוצים להוסיף נפח לחזה, ניתן להשתמש בחזיות עם ריפוד קל.

בד

מצאי החומרים בשימוש בתעשיית ההלבשה התחתונה הוא עצום ומגוון כמו בכל תחומי החיים ומאפשר בחירות במינעד מאד רחב של אפשרויות. החל מכותנה, עבור בלייקרות שונות, קטיפה וכלה בתחרות פוליאסטר. כמו תמיד, רצוי לבחור בחומר היגרוסקופי (בעל יכולת ספיגת לחות), וטבעי ככל האפשר אך אין מניעה כמובן גם אם יתר חומרי הגלם. 

 

כל היתרונות של חזיות ללא ברזלים

חזיות ללא ברזלים צוברות פופולריות רבה בקרב נשים ולא קשה להבין מדוע. עייפות מהברזלים הלוחצים, נשים מעדיפות אופציה נוחה יותר ללבישה, שלא לוחצת על העור העדין של החזה, וכמעט שאינה מורגשת על הגוף.

חזיות ללא ברזלים

אז מה מקפיץ חזיות ללא ברזלים לראש המצעד בעולם החזיות?

  1. היתרון הגדול בו מתהדרת חזייה ללא ברזלים היא נוחות לבישה מרבית. זוהי החזייה הבטוחה ביותר, שאינה פוצעת את החזה והיא מעולה לשימוש יום יומי. כיום, ניתן לבחור מוצרים נוחים אלה עבור כל מידות החזה – גדול וקטן כאחד.
  2. בחזייה ללא ברזלים אין אלמנטים קשיחים, שעלולים לגרום לאישה אי נוחות. לחובבי הדגמים שהם לא רק נוחים, אלא גם יפים, אפשר למצוא חזיות תחרה עם אלמנטים דקורטיביים.
  3. לחזיה ללא ברזלים, שבנויה כשילוב בין חזיה לחולצה, יש את היכולת להסיר את העומס מחגורת הכתפיים ולפזר אותו באופן שווה על שרירי החזה. הדבר מהווה יתרון משמעותי במיוחד כמובן לבעלות חזה גדול.
  4. חזיות ללא ברזלים נתפרות הרבה פעמים מבדים טבעיים, היפואלרגנים ונושמים, שעושים חסד עם העור שלנו במיוחד בעונות החמות של השנה.
  5. חזייה ללא ברזלים הינה דבר הכרחי במהלך פעילות ספורטיבית. לשם כך מייצרים חזיות מבד מותאם, שמקבע היטב את החזה ושומר על העור העדין גם במהלך פעילות אינטנסיבית.
  6. חזיה ללא ברזלים מדגישה את האטרקטיביות הטבעית של החזה, מבלי לעגל אותו או להסתיר אותו. היום, כשהטבעיות המקסימלית נכנסה לאופנה, חזייה ללא ברזלים הפכה לשיא הפופולריות.
  7. בעבר, לחזיות ללא ברזלים לא היה עמגוון עיצובים רחב והיצרנים התמקדו בפרקטיות של הדגם. לשימחתנו, כיום ניתן למצוא חזיות ללא ברזלים במגוון סגנונות ודגמים, כך שכל אישה יכולה למצוא חזיה שמתאימה לטעמה האישי ולצרכיה.
  8.  כמובן אסור לשכוח שלבי חיים מיוחדים, בהם חזיה ללא ברזלים פשוט הכרחית לחלוטין כמו למשל במהלך הריון והנקה, כאשר השד ובלוטות החלב זקוקות לטיפול מיוחד. לנערות מתבגרות חזיה ללא ברזלים אידיאלית כחזיה ראשונה. היא מדגישה את צורת השד באופן טבעי ולא יוצרת אי נוחות עבור צעירה שרק מתחילה להסתגל לפריט לבוש חדש במלתחתה.
  9. חזיה ללא ברזלים יכולה להיות מאוד נוחה ללבישה גם בבית, כאשר את רוצה להרגיש בנוח, אבל באותו זמן, לא למנוע מהחזה את התמיכה הדרושה.
  10. נשים שמעדיפות לתת לחזה תמיכה גם במהלך השינה, יכולות להינות מהנוחות של חזיה ללא ברזלים גם בלילה, כך שלא תפריע לשינה טובה.

 

אלו היתרונות הבולטים של החזיה ללא ברזלים. באיולה, לקחנו את הנתונים הללו צעד אחד קדימה ועיצבנו גוזיות אשר נהנות מכל היתרונות הללו ובנוסף מהוות פריט סופר אופנתי שמשתלב, משדרג והופך לחלק בלתי נפרד מהטוטאל לוק הסופי. וייב של גוזיה שונה משל חזיה, הוא צעיר, משוחרר עיצובית ואופנתי ואנו כמובן נשמח לעזור לך בבחירת מידה ודגם.  

 

בתא המדידה הוירטואלי המתקדם באתר תוכלי לבחור את המידה והגזרה המומלצות על ידינו למידותייך ולנתוני גופך. במידה ויש לך שאלות נוספות מוזמנת ליצור איתנו קשר.