מה הסיפור מאחורי גוזיה לחזה גדול של איולה

חזיות הינן פריט הלבשה תחתונה ותפקידן הפשוט והבסיסי הוא תמיכה בשדיים במהלך פעילויות היום יום. שלא כמו בעבר כשלבני נשים נראו כמו “תלבושת אחידה”, הפכו החזיות מצורך שימושי לאופנה של ממש…הגוזיות (ברלט) היו השלב הבא בהתפתחות האבולוציונית של החזיות. לא עוד חובת שימוש בברזלים מעיקים ובגביעים מקובעים אלא אפשרות לגזרות קלות יותר, נעימות ובהכרח נוחות יותר, המשוות מראה טבעי ונינוח יותר.

עיצוב גוזיות - השינויים והשדרוגים במהלך השנים

במשך שנים היו הגוזיות נחלתן של בעלות מבנה הגוף הנערי והחזה הקטן אשר לא דרש תמיכה והרמה. הגוזיות היו ללא גביעים/קאפים ולכן הן רק שיטחו את החזה ולא תמכו בו מלמטה. הגזרה הבסיסית הזו לא אפשרה יצירה של גוזיה לחזה גדול. גוזיה XL התייחסה בעצם להיקף האישה ולא לגודל החזה.

עיצוב חזייה הוא כשלעצמו אתגר הנדסי מורכב. החזיה צריכה לתמוך בשדיים אשר ניפחם וצורתם משתנים לא פעם מסיבות הורמונליות בתוך החודש, מסיבות משקל ושינויים שהגוף עצמו עובר ומשפיעים על החזה. החזיה צריכה להיות הדוקה מספיק בכדי לתמוך אך גמישה דיה בכדי לאפשר התרחבות בית החזה בזמן נשימה ופעילות. האתגר בפיתוח גזרת גוזיה לנשים עם חזה גדול הוא גדול אף יותר מאחר ואין אפשרות להיעזר בברזלים ובקונסטרוקציה מקבעת. גוזיה לחזה גדול היתה חלום!

 

גוזיה לחזה גדול

דגם “שירלי” הוא גוזיה לחזה גדול

התפתחות טכנולוגית, חומרים עם אלסטיות משובחת, עם הרבה מאד חשיבה, ירידה לפרטים, דיוק הצרכים ושינויים עיצוביים יצרנו בayoola גזרה מופלאה של גוזיה לנשים עם חזה גדול, מושלמת למידות 80E-90DD, גזרה שמצליחה להכיל את השדיים, לתמוך וממש להרים בעזרת רשת מחטב פנימי ומתפרים של גומי רחב אך רך אשר ממוקמים במדויק ומאפשרים עיצוב מחמיא, טבעי, רך ונינוח גם במראה וגם בהרגשה הפיסית.

דגם “שירלי” הוא גוזיה לחזה גדול, תחרה נשית, סקסית ומחמיאה במבחר צבעים וטקסטורות.

כרגיל באיולה - ayoola, החלפות והחזרות אפשריות בקלות וללא הסברים כך שאין כל חשש להזמין ולהתנסות בחוויה שונה ומופלאה באתר אונליין או בטלפון 058-4934343