גוזיות תחרה שקופות

חזיה היא פריט הלבשה תחתונה המשמש לכיסוי ותמיכת השדיים. תפקידה הבסיסי והפרקטי הוא להרים ולייצב את החזה במהלך פעילות יומיומית ולעמוד בציפייה ותכתיבים חברתיים. תוך כדי כך היא מייצגת תדמית מסוימת של נשיות, ובתפקיד זה היא מעוצבת ומשמשת גם כהכרזה אופנתית. כיום נשים רבות אינן מסתפקות בחזיה או גוזיה ספורטיבית בארון וחלקן אף רוכשות לעצמן גוזיות תחרה שקופות.

החזיה והגוזיה הפכו כבר מזמן לפריטי לבוש אופנתיים מושכים בפני עצמם לא פחות מאשר פרקטים. בנוסף הפכו החזיה והגוזיה לפריטים שנויים במחלוקת בעלי משמעויות תרבותיות אשר מעיבות לעיתים על מטרתן הראשונית כאשר הן יכולות להתפרש גם כאמצעי בו נשים מדגישות את מיניותן באופן מוחצן ובוטה.

 

גוזיות תחרה שקופות שאתן חייבות אצלכן בארון

אפיון פריט לבוש מכל סוג בכלל ושל חזיות והלבשה תחתונה בפרט יכול להתבצע באמצעות הגזרה כמובן, ובשלב השני, החשוב והיצירתי לא פחות הוא בחירת הבדים ממנו ייתפר. שלב החומרים הוא השלב המכריע לגבי נראות הפריט ומה שהוא משדר. פריט לבוש זהה בגזרתו ייראה שונה בתכלית עם שימוש בחומרי גלם שונים, לייקרה וקטיפה למשל תיצורנה דימוי שונה לגמרי שישנה את מטרתו ואת קהל היעד אליו הוא פונה.

ברלטים מתחרה או חזיות תחרה שקופות פונות ומספקות צורך שונה מאשר גוזיות לייקרה ספורטיביות.

 

חזיות תחרה שקופות

 

גוזיות תחרה שקופות - פריט סקסי עם מראה אלגנטי

התחרה הינה אריג שנחשב יוקרתי, נשי, אלגנטי וקלאסי שמידת השקיפות שלו משתנה ונובעת מצפיפות הסריגה. חזיות תחרה או גוזיות תחרה שקופות הן פריט נשי וסקסי עם מראה אלגנטי ובלתי נשכח. פריט אופנה הכרחי לכל אישה אצל חלק מן הנשים מתעוררת בעיה של פטמות זקורות או כהות יחסית לתחרה והן נמנעות בשל כך וחבל מאחר וניתן היום לרכוש מוצר שנקרא sticky boobs מסיליקון רב פעמי. מדובר בעיגולי סיליקון רכים בצבע גוף אטום (בכוונה לא ממליצה על המדבקות אשר עושות לדעתי עבודה פחות טובה).

בכל מקרה ואופן, בסטנדרט של ayoola החלפות והחזרות אפשריות בקלות כך שאין כל חשש להזמין!

 

מוזמנות לצלצל להתייעצות טלפונית לבחירת הדגם המתאים 058-4934343