חזיות וגוזיות ספורט

רצה? הולכת? פילאטיס? עיצוב? יו ניים איט..ג’אסט דו איט…הכל כבר נאמר על הצורך וחשיבותה של פעילות ספורטיבית. זו אחת החובות החשובות ביותר שלנו לעצמנו! גוף ונפש ומה שביניהם. לא נרחיב הדיבור בתחום המקצועי הכל כך רחב ומעניין, גם לא נדבר על פעילות ספורט מתוכננת ועצימה אלא על פעילות מתונה שגרתית ועל החיים שלנו…האינטנסיביות של השיגרה שלנו הפכה לסוג של מרוץ, בו אנחנו משתתפות בין שנהיה מודעות לו ובין שלא.. הידעת שאין צורך בפעילות מאומצת כדי להחליש את רקמות החזה ולגרום לו לצנוח? אגב, מספיקה הליכה רגילה לסופר או נדנוד הילד בנדנדה בפארק השעשועים על מנת לזרז את הגרוויטציה הטבעית. ולכן, בכל שעות היום, וגם במהלך כל פעילות שגרתית יומיומית ולכאורה לא ספורטיבית בהגדרה חשוב ומומלץ ללבוש חזיית ספורט אשר תספק את התמיכה ותתנגד לכח המשיכה..

חזיות ספורט – מה חשוב שיהיה בהן?

חזיות ספורט מקצועיות אשר נועדו ללבישה בעת פעילות ספורט עצימה חייבות להיות מותאמות לסוג הספורט. כמו בכל תחום מקצועי יש גם כאן הגדרות מקצועיות וברורות לגבי פרמטרים שהן חייבות לכלול על מנת שתספקנה את התמיכה הנכונה. מדובר בסוגי בדים מסויימים, נושמים ומנדיפי זיעה, בחגורות גב ייעודיות וכו’. חשובה ביותר ההתאמה למבנה גופך ולסוג הספורט שאת עושה ועדיף לרכשן בחנויות המתמחות ומהמותגים המקצועיים. בהחלט עשוי להיות אינדיקציה לאיכות וההמלצה היא להתמקד מעבר למחיר ביתר התכונות הנדרשות כאמור.

חזיות ספורטיביות – איתך לאורך כל היום!

אנחנו בayoola מתמקדות במרוץ החיים! מרתון יומיומי למרחקים ארוכים שאנחנו כה שמחות להשתתף בו:) הגוף והנפש חוברים להם יחדיו ויוצאים כל יום מנקודות הזינוק השונות. פעילות ספורטיבית מתונה כשגרת חיים המשתלבת במרוץ הזה היא ההמלצה שלנו לכל אחת באשר היא.

 

חזיות וגוזיות ספורט

 

גוזיה הינה שילוב בין גופיה וחזיה. ayoola מתמחה בגוזיות, והגוזיות הספורטיביות שלנו מעוצבות ומיועדות לנערות ונשים בכל גיל, כל אחת במסלול שלה, הן תומכות בחזה, נוחות ללבישה במשך כל שעות היום, הן צעירות ברוח ובמראה, קיימות במבחר גדול של צבעים, בדים והדפסים מדליקים ומיוחדים ובמחיר שמאפשר לך להתחדש, להרים לעצמך ולנצח במרוץ כל יום מחדש.

לנוחותך, תוכלי לבחור את הדרך בה את רוכשת את הגוזיות ספורט שלך: להזמין ישירות באתר, תוכלי להתייעץ ולרכוש בטלפון 058-4934343 או להשאיר פרטים בדף צור קשר ואנו נשוב אלייך בהקדם.

החלפות והחזרות במידת הצורך אפשריות בקלות.

רכישת כל הגוזיות באתר מתבצעת בפלטפורמה אמינה, בטוחה ונוחה. האתר מאובטח ומוצפן ב-SSL ובאבטחת סליקת כרטיסי אשראי שעומדת בדרישות תקן PCI DSS.