מדוע ללבוש גוזיית ספורט?

המבנה האנטומי של החזה הנשי, הוא בלוטות חלב הבנויות משומן, רקמות חיבור ורצועות הנקראות רצועות coopers שכאשר החזה אינו נתמך, עם הזמן, בעזרת כח הכבידה, מאבדות הרצועות את האלסטיות והעמידות, רקמות החיבור מתחילות להימתח כלפי מטה ועלולים להיווצר סימני מתיחה ומראה מדולדל. ההתדלדלות היא תהליך טבעי של הגוף שמושפע מגיל, שינויי משקל, הנקות וכ’ו. לכן המטרה הראשונית והמיידית של גוזיות ספורט לנשים היא לקבע את החזה, לספק תמיכה, לסייע לחזה בכל גודל להישאר מוצק ויציב.

 

הפחתת תזוזה של החזה במהלך פעילות גופנית תפחית את עצמת הניע ותפחית את הלחץ על רקמות החיבור והרצועות.

 

חזיות ספורט וגוזיות ספורט נחלקות לפי רמת התמיכה בהתאם לרמת האינטנסיביות והעצימות של הפעילות:

* קל: ליוגה, הליכה, פלאטיס

* בינוני: לאימוני כוח, ריקודים, רולר-בליידס

* עצים: לריצה, אירובי, רכיבה על סוסים, קיקבוקס

 

האם גוזיית ספורט מיועדת רק לנשים שעוסקות בפעילות ספורטיבית?

עכשיו כשברור שמתיחת הרצועות והרקמות הינה תהליך טבעי שמואץ על ידי כח הכבידה, מומלץ לספק לרקמות את הסיוע הדרוש להן בנשיאת משקל החזה ובשמירה על מראה רענן וצעיר.

 

לבישת גוזיית ספורט בעת פעילות קלה ובינונית תספק את הסיוע הנדרש, היא אינה שמורה לספורטאיות בלבד ונדרשת לכולנו על בסיס יומי קבוע כדי שנוכל לנוע בחופשיות ובנינוחות מקסימלית.

 

מדוע ללבוש גוזית ספורט?

הגוזיות הספורטיביות של ayoola הינן פריט הלבשה תחתונה אופנתי ומושקע, בגזרות שונות, קלאסיות ויחודיות ומגוון נפלא של לייקרות אלסטיות משובחות בהדפסים מיוחדים.

 

כל תהליכי העיצוב והיצור נעשים כאן בארץ בהקפדה ותשומת לב מירבית ואנו בשליטה מלאה על התוצאה והמוצר הסופי!

 

לנוחותך, תוכלי לבחור את הדרך בה את רוכשת את הגוזיות הספורטיביות שלך: להזמין את הגוזיות אונליין ישירות באתר, תוכלי להתייעץ ולרכוש בטלפון 058-4934343 או להשאיר פרטים בדף צור קשר ונשוב אלייך בהקדם.

 

החלפות והחזרות במידת הצורך אפשריות בקלות!

 

רכישת כל הגוזיות באתר מתבצעת בפלטפורמה אמינה, בטוחה ונוחה. האתר מאובטח ומוצפן ב-SSL ובאבטחת סליקת כרטיסי אשראי שעומדת בדרישות תקן PCI DSS.