חזיות פרוטזה

חזיה לאחר כריתת שד

לאורך ההיסטוריה המתועדת השתמשו נשים בעזרים מגוונים על מנת לכסות, לתמוך ולעצב את שדיהן. החזייה בצורתה המוכרת לנו כיום הפכה לפריט לבוש מקובל במאה ה20 ובמשך השנים הפכה מצורך שימושי לאופנה של ממש. הדבר אינו שונה, ואולי אף מתחזק בהקשר של חזיה לאחר כריתת שד. לניתוח כריתת שד חלקית או מלאה יש הרבה מאד השלכות גופניות ונפשיות כאחד, אחת ההתמודדויות הקשות יותר הינה ההתמודדות הנפשית עם הפגיעה במעוז הנשיות כפי שהיא מוכרת לנו ולכן יש חשיבות מאד גדולה להתאמת חזיה לאחר כריתת שד. נשים שעברו כריתה יעדיפו לעיתים להימנע משחזור ולהישאר עם תותב/פרוטזה מסיליקון אשר מדומים במראם ומשקלם לכובד השד הטבעי. לבישת הפרוטזה מדמה מראה חיצוני שלם של חזה מלא. נשיאת התותב נעשית על ידי חזיות פרוטזה. בחזיות אלו ממולא הגביע/ הכיס בתותב הסיליקון ובכך מייצרים מראה פרופורציונלי, מסייעים מאד בשיפור ההרגשה לגבי המראה החיצוני ומאפשרים להמשיך באורח חיים רגיל מבעד לחולצה…

 

מה אנחנו מציעות לכם כשזה נוגע לחזיות פרוטזה?

חזיות פרוטזה של ayoola מעוצבות מתוך היכרות קרובה עם הצרכים המיוחדים אשר מתגלים בתהליך ההחלמה והקבלה של הגוף החדש, עם התייחסות לכל הפרטים, החל מהכיס לפרוטזה וכלה במחשוף אשר מטשטש את השקעים והבלטים הנוצרים לאחר הכריתה, וכל זאת תוך חשיבה על שימור המראה הנשי והסקסי ושימוש בחומרים אשר הולמים את הצרכים הרפואיים מצד אחד ואת הצרכים האסתטיים מן הצד השני על מנת לחזק ולהעצים את תחושת הנשיות. ביטנת הכיס אשר צמודה אל הגוף עשויה מכותנה ואילו הגזרה החיצונית הינה מתחרה משובחת, סקסית ויפה. אנו מאמינים שהמבחר העומד לרשות נשים שנאלצו לעבור כריתת שד חייב להיות משמח ומרומם נפש לא פחות מאשר פרקטי.

 

מה זה חזיית פרוטזה ואיך בוחרים פרוטזה מתאימה?

חזיית פרוטזה תפורה עם כיס בתוך החלק הקדמי, המיועד לעטוף את השד (גביע).

 

את הפרוטזה עצמה יש לקנות בהתאם למבנה הגוף, גודל החזה המקורי, גודל החזה הרצוי, סגנון חיים רצוי ועוד.

 

קיימים דגמים רבים של תותבים (פרוטזות) בגדלים שונים, משקלים וצורות, אפילו מחומרים שונים.

 

חשוב להתאים את התותב לצרכים המדויקים שלך ולשינויים הספציפיים שעברו על הגוף שלך, כי קיימים מצבים שונים של כריתת שד חלקית או מלאה, עם או בלי שחזור, שיכולים לגרום לרמות שונות של אסימטריה בחזה ברמות משתנות.

 

כדי לבחור תותב מתאים, בדקי שהוא נוח ונעים למגע, כי הוא יבוא במגע ישיר עם הגוף שלך לשעות ארוכות.

 

בדקי שהוא מותאם היטב למבנה הגוף שלך, כדי להבטיח שהוא מסייע לך לשמור על יציבה נכונה ולא גורם לכאבי גב.

 

לבסוף, חשוב כמובן שהתותב בשילוב עם הגוזיה הנכונה, יתן לך תחושה של מראה טבעי שנעים לך איתו.

 

גוזיות פרוטזה לעומת חזיות פרוטזה

ההבדלים הבולטים בין חזיות לבין גוזיות באים לידי ביטוי גם כאשר מדובר על חזיות וגוזיות לנשים אחרי כריתת שד:

 

חזיות פרוטזה הן לרוב פריטים לוחצים והדוקים יותר, המיועדים להחזיק את החזה באופן מעט אינטנסיבי וגם לעצב אותו בצורה שהיא לא תמיד טבעית.

לכן הן גם מיוצרות מחומרי גלם קצת יותר נוקשים, פחות נושמים ופחות טבעיים.

 

לעומת זאת, גוזיות פרוטזה, כמו גם גוזיות רגילות, הן פריטי לנז'רי מעט יותר משוחררים ונושמים, המיועדים לתת לחזה תמיכה מלאה, אך גם לאפשר לו להישאר במראה הטבעי שלו בלי לשנות אותו ובוודאי בלי להפעיל עליו לחץ.

 

עם הפיתוחים הטכנולוגיים המתקדמים של השנים האחרונות בתחום הטקסטיל בשילוב תהליכי הפיתוח שעשינו באיולה וההיכרות ממקור ראשון עם הצרכים, הצלחנו ליצור גוזיות אחרי כריתת שד, שמתייחסות ונוגעות בדיוק במקומות הכואבים נפשית, כמו הצורך בקו מחשוף גבוה לטשטוש מראה הצלקות וכו'. הגוזיות בקולקציית "אחות ורודה" מאפשרות תחושת נוחות ונשיות כאחד, מטרתן היא להדגיש את היופי שלנו תוך שמירה על נוחות פיזית מקסימלית.

 

מגוון הבדים והעיצובים שלנו משמש אותנו גם ליצירת גוזיות פרוטזה מדהימות ביופיין, מפנקות ועוטפות במיוחד, מתוך ניסיון אישי והבנה - שבמיוחד אחרי כריתת שד, מגיע לך לקבל את הטוב ביותר.

 

איפה קונים חזיות וגוזיות פרוטזה?

קיימות ברחבי הארץ חנויות רבות שמוכרות חזיות פרוטזה מיוחדות לנשים אחרי כריתת שד.

 

עם זאת, אם את מחפשת גוזיות לאחר כריתת שד, שהן גם מעוצבות, גם נושמות וגם נוחות, במיוחד כאשר הגוף שלך רגיש במיוחד, הגוזיות של איולה נוצרו במיוחד בשבילך!

 

ועם הניסיון האישי שלנו בתחום - נשמח לעמוד לצידך ולספק לך את כל המידע והתמיכה שתצטרכי כדי לבחור את הגוזיה המושלמת.

 

הדגמים המותאמים לחזיה לאחר כריתת שד נמצאים בקטגוריית “אחות וורודה” באתר. ניתן גם להגיע פיסית בתאום טלפוני אל הסטודיו ביהוד 058-4934343.