חזיות, כמו גוזיות, חייבות להיות נוחות לך!

כמה פעמים מצאת את עצמך מתלבטת בין חזייה יפהפייה לחזייה יעילה? כזו שאוספת את החזה ומחזיקה אותו, מחמיאה לגופך, ויחד עם זאת סופר נוחה, בדיוק כמו שאת צריכה, בדיוק כמו שאת רוצה?
אנחנו רוצות להיראות ולהרגיש במיטבנו בכל שעות היממה, בכל המצבים, המקומות, האתגרים והאירועים שעלינו לחוות ולצלוח מדי יום. לרובנו יציאה ללא חזייה לא באה בחשבון..חייבות לאסוף ולתמוך בחזה, אבל האם הברזלים המציקים ולא נוחים הם גזירה משמיים? ברוב המקרים לא מתקיימים שני הרצונות יחד, חזיות טובות וחזיות נוחות הן לא בהכרח יפות, שלא לומר נשיות וסקסיות..ואנו נאלצות לבחור על מה לוותר.

חזיות גוזיות – גם נוחות וגם יופי

גוזיה היא בעצם שילוב של גופיה וחזיה, היא תפורה ללא ברזלים וללא רכיסה מאחור ובכך נהנית מכל העולמות ומהסינרגיה ביניהם.
המותג ayoola נולד ונוצר מתוך צורך נשי, אישי ואמיתי, מתוך רצון עז למצוא את הפתרון האולטימטיבי ולשלב בין נוחות ויופי. לקדש את גוף האישה וערכי האסתטיקה הנשית, לא לוותר על חזות נשית מטופחת, נהפוך הוא, להדגישה ולפארה, אך ללא האילוץ הבלתי נסבל של מבנה החזיות המקובל.
היכרות והערכה של גוף האישה באשר הוא, לא תמיד מושלם אך תמיד תמיד שלם, אסתטיקה במיטבה והרבה אהבה ותשוקה מאפיינים את העיצובים של ayoola. את תשמחי למצוא את החזיות גוזיות שלנו משלבות ועונות בדיוק לרצונות ולצרכים שלך, לאורך כל שעות היממה.. לרגעים הספורטיביים של היום ולאלו האלגנטיים והיצוגיים…
העובדה שאנחנו דומות אך כה שונות, יש לנו מבני גוף וחזה שונים, אך לכולנוווווו מגיע להרגיש יפות, שלמות ובנוח! העובדה הזו מאתגרת וממריצה אותנו לשיפור ולדיוק של המוצרים שלנו. השאיפה והפעילות הבלתי פוסקת שלנו היא ליצירת פתרונות אסתטיים ויפים שאינם מובנים מאליהם, ושיעזרו לנשים להיראות ולהרגיש יפות ונינוחות כאחד.
אנו מעצבים ומייצרים כאן בארץ! תוצרת כחול לבן עם שליטה מלאה על נראות ואיכות המוצרים.

 

גוזיה של איולה – למה להסתפק רק באחת?!

עם גוזיות טובות תרגישי בהבדל! ותמיד עדיף לפנות אל המומחים! בבוטיק האונליין המתמחה שלנו תוכלי למצוא עשרות גוזיות בעיצובים שונים, בצבעים ושילובים שנבחרו בקפידה ובהרבה אהבה. ברלט תחרה, קטיפה ולייקרה, גוזיות שקופות ואטומות, גוזיות סטרפלס,גוזיות מרופדות, גוזיות ספורטיביות, וינטג’, רומנטיות, צבעוניות, חלקות, פרחוניות…. עיצובים קלאסיים מוכרים עם טוויסט אישי נשי, לצד עיצובים ופתרונות ייחודיים. רוב הבדים הם “מהדורה מוגבלת”, חלקם הקלאסי יתחדש עם סיום המלאי ואת אלו שלא יתחדשו יחליפו בדים, טקסטורות וצבעים חדשים.
ayoola היא הלך רוח, סטייט אוף מיינד..החופש והבחירה שלך!
מי את ומה האיולה שלך היום?
מוזמנת לעוף איתנו, לאהוב ולפנק את עצמך, להרגיש הכי נוחה ויפה היכן שתהיי ובכל אשר תפני היום ובכל יום 🙂

לנוחותך, תוכלי לבחור גם את הדרך בה את רוכשת את הגוזיות שלך: להזמין ישירות אונליין באתר, להתייעץ ולרכוש בטלפון 058-4934343 או להשאיר פרטים בדף צור קשר ונשוב אלייך בהקדם.
במידת הצורך החלפות ו/או החזרות אפשריות בקלות:)

רכישת הגוזיות באתר שלנו מתבצעת בפלטפורמה אמינה, נוחה ובטוחה, המעניקה חוויית רכישה פשוטה וקלה. האתר מאובטח ומוצפן ב-SSL ובאבטחת סליקת כרטיסי אשראי העומדת בדרישות תקן PCI DSS.