גוזיה לצילומי הריון

הריון הוא תקופה מאד מיוחדת לאישה ולבני המשפחה סביבה. זו תקופה קצובה בזמן אשר יכולה להתרחש פעם אחת או יותר במהלך החיים. ההריון הוא פלא הבריאה ומתרחשים בו שינויים ותהליכים גופניים שמייחדים אותו ואשר לא יתרחשו בשום סיטואציה אחרת.

בהיותה תקופה כה ייחודית התפתחה במהלך השנים תעשייה שלמה אשר סובבת את עצם ההריון ואת התהליכים אשר עוברת האישה בתקופה הזו.

כבר בימי הביניים, במאות ה17 וה 18 לבשו הנשים בגדים מותאמים להריון. אופנת בגדי הריון החלה להיות מיוצרת באופן תעשייתי בתחילת המאה ה20, ושיא הפריחה הגיע בשנת 1993 כאשר בארה"ב נחקק חוק שלא מאפשר פיטורים של נשים בהריון, מה שאיפשר לתעשיית האופנה לפרוץ עם עיצוב בגדי הריון לעבודה.

עם התפתחות הצלמניות, צילומי הפורטרטים ובמקביל פריחת תעשיית האופנה על רקע העובדה שנשים כבר לא הסתירו את הריונן אלא הבליטו אותו, החלה להתפתח תעשיית צילומי הריון ייעודיים. ההגדרה היא צילומי הריון אשר מנציחים את התקופה המיוחדת הזו. יש הבוחרות לעשות "בוק הריון" לכל הריון בנפרד וכך לתעד וליצור אלבום ייחודי לרך הנולד עוד טרם לידתו.

 

גוזיה לצילומי הריון

בשם האומנות ניתן למצוא של סגנונות של צילומי הריון, החל מצילומי עירום המדגישים את מראה הגוף בשיא תהליך השינוי וכלה בצילומים הכוללים את יתר בני המשפחה.

גוזיה לצילומי הריון מקטיפה או תחרה תהיה בהכרח נשית ומחמיאה, מרככת ומאפשרת תיעוד מכבד והצצה לא פולשנית אל הגוף המצולם.

באיולה ayoola גוזיות מעוצבות תמצאי מבחר מגוון של צבעים וטקסטורות אשר יתאימו למגוון סגנונות צילום. סטיילינג נכון של גוזיה לצילומי הריון ישדרג את רמת ההפקה ויתאים לצילומי סטודיו וצילומי חוץ כאחד.