בהריון? - המדריך לבחירת גוזיות בהריון

תקופת ההריון היא תקופה שבה מנעד הרגשות והחוויות ומנעד השינויים שגופך עובר הם מטוטלת שבין יופי וזוהר שקורנים כלפי חוץ ופנים ומאידך קושי והסתגלות לא פשוטים…מצד אחד כמה נפלא את נראית ומצד שני, הכל עלול להיות כל כך לא נוח ולוחץ…

 

הגוף הופך להיות הרבה יותר רגיש. כל מגע קטן ותמים באזור החזה עלול להיות כואב וגם חיכוך בין העור לבין הבגדים במקום הלא נכון יכול להיות מציק במיוחד.

 

אבל זה ממש לא חייב להיות ככה. בגדים שאת לובשת בהריון בכלל ובפרט לנז’רי שאת לובשת על החזה, צריכים להיות נוחים עלייך. ללטף את הגוף, לעטוף ולתמוך איפה שצריך וגם להיות מספיק גמישים כדי לאפשר לגוף שלך להשתנות ולצמוח.

 

לכן אנחנו מציעות כמה כללים פשוטים, שיעזרו לך לבחור גוזיות בהריון שמתאימות את עצמן אלייך, שמלטפות אותך בכל רגע נתון, בלי ללחוץ על הגוף ועם כל התמיכה שאת צריכה.

בהריון? - המדריך לבחירת גוזיות בהריון

כנרת-צלומי-הריון

 

הטיפים שלנו לבחירת גוזיות הריון 

במיוחד כאשר מדובר על פריטי לבוש ייעודיים לאזור החזה המתפתח משמעותית בתקופת ההריון, הכי חשוב לבחור בגדים בעלי יכולת להתגמש ולצמוח יחד עם השינויים העוברים על הגוף.

אבל יש עוד כמה פרמטרים שכדאי לבדוק לפני שבוחרים:

 

  • בחרי לפי מבנה הגוף ולא לפי גודל החזה – בחירת גוזיה לפי גודל החזה יכולה להיות מבלבלת, קודם כל כי גודל החזה משתנה בהריון, אבל גם כי גודל החזה הוא פרמטר מאוד מתעתע לבחירת גוזיות. לכן מומלץ למדוד את היקף החזה בגובה הפטמה ואת היקף הגוף מתחת לחזה. כך תקבלי את התשובה למידת הגוזיה המתאימה לך וגם לגזרות הכי מתאימות למבנה שלך.
  • שימי לב לבדים – העור יכול להיות מאוד רגיש למגע בהריון. לכן כדאי לבחור מראש גוזיה להריון שעשויה מבדים נעימים ומלטפים. אצלנו בקטלוג תמצאי גוזיות קטיפה, או גוזיות תחרה רכה ועדינה, גוזיות עם ריפוד או בלי, גוזיות קז’ואל ואפילו גוזיות ספורט שאינן לוחצות ונוחות במיוחד.
  • גזרה גמישה – רוב הגוזיות מעוצבות בגזרה גמישה שמתאימה את עצמה להתרחבות הטבעית בחזה שלך בתקופת ההריון. בחירה נכונה של גוזיה יכולה לשמש אותך בנוחות מרבית כמעט לכל אורך תקופת ההריון ולחסוך לך את הצורך להחליף גוזיות בעקבות השינויים שאת עוברת.
  • תמיכה מעולה – עם כל הרצון להרגיש קלילה דווקא לאורך ההריון, חשובה גם תחושת התמיכה. לכן רצוי לבחור גוזיות עם רצועות תמיכה רחבות וגמישות, שתומכות בך מתחת לחזה ונותנות לך תחושה עוטפת ויציבה.

 

בואי לתא המדידה שלנו!

תא המדידה של איולה מאפשר לך לבחור את המידות והגזרות הכי מתאימות לך בעזרת המידות של החזיה שיש לך בבית או על ידי מדידה של היקף החזה שלך עם סרט מדידה. 

 

עדיין לא בטוחה מה לבחור? בשביל זה אנחנו כאן – דברי איתנו!