חזיות במידות גדולות

חזייה בפשטותה היא בגד תחתון של נשים שנועד להחזיק את השדיים. לבישת חזייה נהוגה גם מסיבות של צניעות, נובעת מתכתיבים וציפיות חברתיות ויכולה לשמש גם כהכרזה אופנתית בכוונה להציג תדמית מסוימת של נשיות. רוב החזיות הן נסיון של מעצבים לייצר פריט לבוש שממלא תפקיד פרקטי ובאותה עת גם מהווה פריט לבוש מושך ויפה בפני עצמו.

מבנה גופנו וכן מבנה החזה שלנו שונים, ובנוסף עוברים תהליכים שהם תלויי גיל ומשקל. השדיים עצמם הם מגוונים בצורה בה הם מונחים על החזה ובקוטרם, ונשים רבות לא לובשות את החזייה שמתאימה להן. מוזר ככל שיישמע אבל רובנו לא תמיד מודעות למידות החזה שלנו. אך האם יש בכלל “כלל אצבע” לגבי מהו חזה גדול? לגבי מהן חזיות במידות גדולות או חזיות במידות גדולות מאד?

עולם האופנה כבר שינה את הגישה השמרנית כלפי מבנה גוף עסיסי, אך אם צריך להתכנס להגדרה או תיחום של מידות הנחשבות פלאס, הם יתייחסו לנשים אשר בורכו בחזה גדול יותר מקאפ D. כאשר השדיים נעשים גדולים יותר, צורתם ותפרוסת הרקמה המחברת ביניהם משתנים. השדיים נעשים רחבים ומנופחים יותר, אגב ככל שהשדיים גדולים יותר יש נשים רבות יותר עם א סימטריה ביניהם, והשד השמאלי לרוב גדול מן הימני אצל כ 60% מהן.

מדידה והתאמה של חזיות במידות גדולות הן שילוב של המספרים המייצגים את היקף החזה (אינצ’ים באנגליה וארה”ב, ס”מ באירופה ובארץ) והאותיות המייצגות את עומק הקאפ (D,DD,,E F וכו’). על ההיקף להיות מתאים, צמוד לצלעות ולבית החזה ולא גדול מדי כדי שיוכל לאחוז היטב, הקאפ צריך להכיל את כל רקמת השד. במשך כל השנים השתרשה התפיסה שחזיות במידות גדולות חייבות להיות עם ברזלים אשר ברוב המקרים מציקים במקרה הטוב ומזיקים ומכאיבים במקרה הרע. התפיסה הזו היא זו שרווחה בחנויות ובמותגים המסורתיים של ההלבשה התחתונה ולכן לא ניתן היה למצוא גוזיות במידות גדולות.

 

גוזיית תחרה לנשים עם חזה גדול

חזייה אינה צריכה לשנות את צורת השדיים והבשורה המשמחת של איולה - ayoola היא ההצלחה הגדולה והמרהיבה לייצר גזרה נכונה של גוזיה למידות גדולות. גוזיה אשר תאפשר תמיכה ראויה ותחמיא למידות DD/E. מבנה הגזרה הוא חטיבה אלסטית אחת של היקף וקאפים אשר מותאמים למידות הללו ברוחבם ובעומקם ומצליחים לאסוף ולהכיל את רקמת השד במלואה על ידי ביטנה של רשת מחטב ומתפרי גומי רחב שממוקמים בנקודות הנכונות. גוזיה למידות גדולות היא גאוותנו הגדולה בפריצת הדרך והיא זמינה באתר בשני דגמים שנותנים מענה להיקף גוף בינוני פלוס וכן להיקף גוף צר.

מוזמנות לאתר בכל עת וכן להתייעצות במידת הצורך בהתאמת הדגם והגזרה הנכונים למבנה הגוף והחזה
058-4934343.