העולם הפנימי של הגוזיות

בואו נצלול קצת אל העולם הפנימי של ההלבשה התחתונה בכלל והגוזיות בפרט…העולם הזה הוא גדול, רחב ובעיקר מורכב מפרטים…המון פרטים אשר מרכיבים את השלם שהוא הגוזיה. לכאורה הגוזיה היא פריט הלבשה קטן ופשוט אך בסתירה מוחלטת לגודלו כך מורכבותו גדולה משום כל הדרישות שלנו ממנה, לספק תמיכה ראויה בשילוב נוחות, אסתטיקה וניראות וכל זאת ללא תמיכת הברזלים. עצם העניין הוא לכן הגזרות ושימוש נכון בחומרי גלם.

 

הגוזיות הן פריט ההלבשה הקרוב ביותר לגופנו, הן הבסיס לתחושת הנוחות והביטחון במשך כל שעות הערות והפעילות שלנו בשעות השונות של היממה.

מאילו בדים ניתן לייצר גוזיות לנשים?

ניתן ליצור גוזיות לנשים מכותנה, כאשר כותנה אורגנית היא כמובן הנושמת ביותר מבין כל הבדים, אך רוב רובן של הגוזיות נתפרות מחומרים סינטטיים, שילובים של אחוזים שונים של מיקרופייבר, פוליאסטר ולייקרה. המיקרופייבר עמיד ונעים, ואחוז הלייקרה הוא זה שישפיע על המתיחה של הבד. מתיחה של צד אחד או לשני צידי הבד משפיעה על בחירת הבדים לדגמים השונים. 

 

באיולה אנחנו משתמשים בחלק מן הדגמים בקטיפה סינטטית בשילוב לייקרה למראה רך ויחד עם זאת אריסטוקרטי ויוקרתי . בחירת הבדים שנלבש מושפעת גם מתנאי מזג האויר למרות שמדובר בפריט מינימליסטי אשר לא באמת משפיע על התחושות שלנו. ניתן לומר שבקיץ הישראלי לא באמת משנה אם נלבש כותנה מצרית או תחרה סינטטית…אנחנו נזיע בוודאות…עם זאת ברור שנבחר ללבוש את הפריטים המאווררים והקלים ביותר.                                                                                                       

           

העולם הפנימי של הגוזיות                                                 

איך נבחר חומרי גלם כדי לייצר גוזיות לנשים?

בחירה נכונה של חומר גלם שמתאים לגזרות השונות מתייחסת לא רק לסוג החומר אלא גם לגודלו. כלומר: שימוש מושכל בבד בגודל הנכון יאפשר בלאי מינימלי, ימקסם את התצרוכת ובהתאמה יחסוך בהוצאות מיותרות אשר בסופו של דבר מתבטאות במחיר. ובמילים אחרות: ניצול מקסימלי יאפשר תימחור מינימלי. 

 

שימוש נכון בגומי מיוחד יאפשר לנו בתפירה בזויות המדויקות לקבל אפקט דומה לברזלים. שילוב של גומי שמותאם לגזרה מסויימת וכן של אופן התפירה שלו ייעשה הבדל עצום בין גוזיה בסיסית פשוטה ובין גוזיה משובחת אשר מצליחה לאסוף ולהרים את החזה באופן ראוי. לתפירת גוזיה נדרשות שלוש מכונות תפירה שונות. תפירת הגומי עם התפר המתאים תאפשר מתיחה נכונה סביב ההיקף ותשלב את הלחץ הנדרש על האזור שמתחת לחזה, היכן שהגוזייה צריכה בעצם לחבוק ולאחוז את הגוף. אנחנו באיולה מרבים להשתמש בגומי ברוחב 2 ס”מ אשר חלקו הצמוד אל הגוף הוא שכבת לבד נעימה למגע.                                                                                               

 

כנ”ל כמובן לגבי הגומי אשר ייבחר לשימוש בכתפיות, הוא זה שיאפשר את ההרמה הנדרשת לגזרות השונות אשר מותאמות למבני הגוף והחזה השונים. לסיכום: גזרות חכמות אשר מונחות על ידי חשיבה מתחכמת ולא קונבנציונלית, חוסר פשרות בבחירת חומרי הגלם והשילובים ביניהם הם אלו שיעשו את ההבדל והם אלו שאנחנו באיולה, כיצרנים אשר אחראיים בכל המובנים על כל תהליכי העיצוב והייצור מתגאים בהם כל כך.                   

 

לשרותכן בכל עת באתר אונליין וגם בטלפון 058-4934343