טופים מתחרה

טופים מתחרה – במקום חזייה או כחולצה?

גוזיה, טופ, ברלט…מגוון שמות וכינויים לחלק העליון של ההלבשה התחתונה שהפך בשנים האחרונות לתחליף המועדף והראוי על רוב הנשים באשר הן. היא אינה חזיה מאחר ואין לה ברזלים ו/או קרסי רכיסה. הכינויים המקובלים הם טופ וברלט. הכינוי טופ גוזיה נבע מכך שהיא נלבשת בחלקו העליון של הגוף והיתה בתחילת דרכה סוג של ONE PIECE, התאפיינה בגזרות פשוטות ולא מתוחכמות. ברלט הוא שמה הלועזי, גם הוא בשימוש, אך פחות שכיח ומקובל בלשון “העם”. השם העברי הינו גוזיה ונובע כמובן משילוב המילים גופיה וחזיה.

תחילת הדרך היתה טופים במראה ספורטיבי יותר. עם הזמן, התפתחות הגזרות וטכניקות ייצור ותפירת הבדים התרחב גם מעגל החומרים אשר בשימוש בתחום ההלבשה התחתונה בכלל ובתחום הטופים והגוזיות בפרט.

התחרה הינה אריג אוורירי אשר תחילתו בראשית המאה ה 16, טכניקות שונות ומרובות, אשר יוצרות את המרווחים שבין חוטי האריג ו”תפרים באוויר” ליצירת דגמים שמנותקים מהבד המקורי הפכו את התחרה לבד נשי, עדין יוקרתי ומורכב. התפתחות הטכנולוגיה שאפשרה למכן את תהליכי היצירה הפכה אותו לנגיש ושימושי יותר.

ברלט תחרה הוא פריט הלבשה תחתונה סקסי ונשי. סוג התחרה, עדינותה ויוקרתה יקבעו את מחיר הברלט ואת מראהו. ברלט תחרה יכול לבצבץ מבעד לפתח שימלה או גופייה , לשדרג ולעדן מראה של הבגד הפשוט ביותר.

טופ סטרפלס מתחרה יכולים להיות בגיזרת משולשים הקלאסית ביותר ועד סטרפלס וגזרות גוזיות לחזה גדול - סופרסייז מתקדמות .

בלובשך ברלט תחרה שימי לב למרווחים שבאריג. יתכן שהמרווחים גדולים יחסית והמראה שנוצר הינו מראה שקוף ולא שלם. המראה כמובן יפה ונשי אך יש להתייחס אליו בעת בחירת הבגד שמעל.

 

טופים מתחרה

טופים מתחרה, בדיוק כמו ברלט תחרה, הם ברובם ללא ביטנה או ריפוד על מנת לשמור על המראה העדין והשקפקף, ולכן, כאמור כדאי לשים לב בעת הלבישה האם המראה שהתקבל הוא אכן המראה אשר נוח לך בו.

מבחר ומגוון הצבעים והטקסטורות של התחרות ב איולה ayoola הוא מהגדולים שתמצאי. עשרות דוגמאות מרהיבות המותאמות לדגמים ולגזרות השונות.

מוזמנת 24/7 לבוטיק אונליין מתמחה בתחומו! כנסי לאתר או צלצלי אם זקוקה לסיוע 058-4934343