איזה גוזיות נוחות לעונת הקיץ?

הקיץ הוא ללא ספק העונה המושלמת לעבור ללבוש ברלטים וגוזיות מכל הסוגים, גוזיות בקיץ מאפשרות לעור לנשום ולהתאוורר טוב יותר, משחררות לחצים ועושות את החוויה של תמיכה בחזה להרבה יותר נעימה.

 

למה ללבוש דווקא גוזיות בקיץ?

האחיזה החזקה של הברזלים מתחת לחזה, בין השדיים ובצדדים עלולה לגרום לאודם ושפשפות, בחירה בחזיה הלא נכונה תהיה סיוט גדול במיוחד בקיץ (אגב, נתון מדהים הוא שכ 80% מהנשים לובשות חזיה במידה שאינה נכונה להן) 

 

ללא קשר לגודל החזה, בגד תחתון שלוחץ על הגוף ומשפשף את העור, יוצר עוד יותר גירויים בקיץ, בגלל השילוב של החום והלחות, הזיעה ותחושת הלחץ של לנז’רי הדוק מדי.

 

בנוסף, גוזיות בקיץ יכולות לשמש כפריט לבוש סופר אופנתי ויפה כטופ מושלם במקום חולצה עם כל האפשרויות בחלק התחתון: מכנס קצר או ארוך, חצאית בכל האורכים וכ’ו. גוזיה/ ברלט נכונים יהיו שדרוג של כל לוק מקז’ואל ועד אלגנט, עם או ללא חולצה או ז’קט. 

 

איזה גוזיות נוחות לעונת הקיץ?

 

איך לבחור גוזיה לקיץ? 

קטלוג גוזיות לקיץ של איולה, מציע מגוון עשיר ויצירתי במיוחד של עיצובי גוזיות וברלטים.

 

כל פריטי הלנז’רי שיכולים לעשות לך נעים על העור ושמח בלב, שתוכלי ללבוש מתחת לחולצה או בתור טופ.

 

תוכלי למצוא גוזיות קז’ואל חלקות, מבדים גמישים ונושמים, שמתאימות לכל מצב ובכל זמן, לצד גוזיות תחרה מהממות, בעיצובים רומנטיים, ברלטים קטיפה מיוחדים וגם גוזיות מרופדות.

 

הגוזיות של איולה מתאימות לנשים בכל הגילאים במבני גוף וחזה שונים עד מידה XXXL, וזאת בזכות שילובים של הרבה חשיבה ממוקדת מחוץ לקופסה, הנדסת גזרה ייחודית ושימוש בחומרי גלם מתאימים, המאפשרים תמיכה אופטימלית בכל סוג של חזה – בלי ברזלים. 

 

אם את מאוד רגישה להזעה בקיץ, או שיש לך עור רגיש, תוכלי לבחור גוזיות כותנה נושמות ונעימות, או ברלטים מהממים עם בטנה מכותנה.

 

הגוזיות שלנו כל כך קלות ונעימות על העור, שהן מאפשרות לך ללכת עם ולהרגיש בלי. 

 

לבחור את הגוזיה המושלמת לקיץ בשבילך

שיטת המדידה הייחודית של איולה מאפשרת לך לבחור את הגוזיה המושלמת בהתאם למבנה הגוף והחזה שלך. 

 

אנחנו פחות מסתמכים על הגדרת המידות של החברות השונות ויותר על הנתונים שלך..הרי לך אנו רוצים להתאים:) 

 

תוכלי להזין את המדדים שלך ב”תא המדידה הוירטואלי” שלנו ולקבל הצעות מתאימות לדגמים שיתאימו למבנה הגוף והחזה שלך. נשים עם חזה גדול/ נשים עם חזה קטן/ חזה נפול או מרוקן לאחר הריונות ושינויי גיל וכ’ו… 

 

בתוך המגוון הגדול שאנחנו מציעות, תוכלי למצוא גוזיות סטרפלס, או גוזיות מידות גדולות, גוזיות ספורט או גזרות רומנטיות, תחרות חלקות או עם דוגמאות ועוד הרבה…

 

הלנז’רי שלך לקיץ נמצא כאן!

המותג “איולה” נוצר כדי לאפשר לך את הלנז’רי הכי מתאים, מפנק, תומך ומלטף שאפשר לקבל. 

 

עם הטכנולוגיות המתקדמות ועם החתירה שלנו לפיתוח דגמים שמתאימים לכל אחת, גם את יכולה למצוא אצלנו גוזיות לקיץ בדגמים מהממים, שיעשו לך נעים ללכת עם תמיכה גם בקיץ.

 

לא בטוחה שאת יודעת מה לחפש? דברי איתנו – בשביל זה אנחנו כאן!