ללא ברזלים - גוזיות תומכות ומחטבות 

תשאלו כל קבוצת נשים “מהו הדבר הראשון שאת עושה כאשר מגיעה הביתה” התשובה היתה כמעט אחידה וגורפת ומי שעדיין לובשת חזייה עם ברזלים יודעת – הדבר הראשון שאת עושה כשאת מגיעה הביתה זה להוריד אותה וכמה שיותר מהר, כדי להרגיש משוחררת ולחזור לנשום.

 

אבל בשנים האחרונות התחוללה מהפכה קטנה בתחום והיום יותר נשים מבינות, שגם אם את כבר לא נערה וגם אם יש לך חזה גדול – את יכולה ללכת עם גוזייה בלי ברזלים ועדיין לקבל את כל התמיכה שהגוף שלך צריך.

 

ברזלים בחזיה – באמת צריך אותם???

הברזלים בחזיות המסורתיות הם למעשה שרידים של העצמות שהיו מתקינים בתוך המחוכים הנוקשים של פעם. 

 

כמו עצמות הלוויתן (כן, כן, לווייתן…) של המחוכים העתיקים, גם הברזלים של החזייה מיועדים להחזיק את החזה בנוקשות, להכניס אותו למסגרת, ובעצם לייצר “קונסטרוקציה” דמיונית שהיא לא בהכרח מתאימה או טבעית לו.

 

אבל כמו המחוכים – גם חזיות עם ברזלים זה עניין תרבותי ותפיסתי, שמשתנה בצורה דרמטית בשנים האחרונות – 

 

עידן mee too קידם ונתן לנשים גושפנקא רשמית ועולמית לוותר על אותה קונסטרוקציה ואי נוחות ולדבוק במראה סולידי, טבעי ויפה. 

 

ללא ברזלים - גוזיות תומכות ומחטבות

 

הסיבה שכולן קונות היום יותר גוזיות מאי פעם

בשנים האחרונות חלה עליה של עשרות אחוזים בביקוש לפריטי לנז’רי כמו גוזיות מעוצבותברלטים וחזיות ללא ברזלים.

 

הויתור על הברזלים בחזיה מאפשר לנשים בכל גיל ועם כל מבנה גוף – להרגיש חיבור בריא ונעים יותר עם הגוף. לקבוע איך הן רוצות להיראות ולהרגיש – כי להיות שלמה עם עצמך זה מה שנחשב הכי סקסי בימינו.

 

גוזיות וברלטים לחזה גדול

עד לא מזמן, היה מקובל לחשוב שרק נשים עם חזה קטן, או נערות – יכולות ללכת עם גוזיה, כי נשים עם חזה גדול צריכות תמיכה יותר אינטנסיבית להחזקה טובה של החזה.

 

אבל עם התפתחות הטכנולוגיה ומגוון העיצובים בתחום, גם נשים עם חזה גדול יכולות ללכת עם גוזייה מתאימה.

 

כי מסתבר שכל מה שצריך כדי לתת תמיכה לחזה גדול זה ריפוד מאוד ספציפי במיקום הנכון בתוך החזיה, רצועות גומי רחבות שנותנות תמיכה ומאפשרות לגוף לנשום ואולי גם כתפיות יותר רחבות וחזקות.

 

מתקבל מראה טבעי יותר של החזה, שהוא פחות נוקשה ופחות מורם, אך גם נשי ויפה יותר ובמיוחד – נוח יותר למי שנושאת אותו בגאווה.

 

את קובעת מה הכי יפה לך

בשנים האחרונות ההגדרה למה הכי יפה ומה הכי מחמיא משתנה ללא היכר. מי שקובע היום מה הכי יפה לך זו את והגישה שלך כלפי עצמך.

זו הסיבה שנשים עם ביטחון עצמי נחשבות מושכות יותר.

 

זו הסיבה שנשים כמו קים קרדשיאן וג’ניפר לופז שינו לנצח את מה שכולנו חושבים על גוף נשי מעוגל ומלא וזו גם הסיבה שהביקוש לגוזיות תומכות ומחטבות עולה בשנים האחרונות ועוקף בסיבוב את הביקוש לפריטי לנז’רי מיושנים וחונקים, שבנויים כדי להכניס אותך למסגרת.

 

צוות איולה מזמין אותך להיכנס לתא המדידה הוירטואלי ולגלות – אילו דגמים של גוזיות הכי מתאימים לך לפי מבנה הגוף שלך. רוצה שנעזור לך לבחור? בשביל זה אנחנו כאן – דברי איתנו!