שינוי במחשבה = שינוי בהרגשה והפעם איך לא.. גוזיות לנשים

הלבשה תחתונה לנשים היא עולם שלם של חוויות שעבר עם השנים שינויים החל מהתפיסה הפרקטית של השימוש בפריטי הלבשה תחתונה ככיסוי במובן הבסיסי ביותר של המילה, דרך הצורך לעמוד בציפיות חברתיות ועד השנים האחרונות בהן מדובר בהכרזה אופנתית על כל המשתמע מכך

צעדים ראשונים של שינוי

הפריט שעבר את התהפוכות הרבות ביותר הינו החזיה אשר בשנים האחרונות איבדה את יוקרתה לטובת גוזיות. ההתקדמות הטכנולוגית בענף הטקסטיל אשר אפשרה ייצור של חומרי גלם שבתכנון נכון יכולים לתת תשובת מחץ נגדית על ידי מענה הולם של אחיזה ותמיכה במבני חזה שונים ובעיקר באפשרות לספק את המענה הזה לנשים ולא רק לנערות עם חזה קטן/ נערי. התאמת חזיה היא מיומנות נרכשת, הרבה מאד נשים מתקשות בכך ולובשות את הגזרה ו/או המידה שאינה נכונה להן. התאמה של חזיה, היא מטבע הדברים נוקשה יותר וכרוכה בהתקיימות ובהתכנסות (שלא לומר כפייה) של החזה אל תוך גבולות גזרה מוגדרים ומקובעים בברזלים אשר בהרבה פעמים יוצרים קונסטרוקציה של חזה מדומיין ורחוק ממצבו הטבעי והנוח. לא סתם החזיה היא הפריט שרוב הנשים רוצות להוריד מעצמן ברגע שנכנסות הביתה.

גוזיות לנשים באיולה

הנוחות שלך קודם

עם השנים, כאשר נופץ המיתוס על כך שהחזיות מונעות את הזדקנות החזה, ואף למעלה מכך, התחזקה הטענה שהשדיים בריאים יותר כאשר אינם מוצמדים בחוזקה ואדרבא שאינם מוחזקים עם ברזלים, נסללה הדרך הראשית לקבלת הגוזיות כתחליף ראוי מאחר והן שונות במהותן, אלסטיות ונוחות יותר, הן אינן מקובעות באותם גבולות גזרה נוקשים וככל שמושקעת מחשבה יצירתית ומתקדמת בהנדסת גזרות חכמות אשר מאפשרות למצוא את האיזון ואת סוד הסינכרון בין ההיקף מתחת לחזה, ובין גודל הקאפ, כך הן עולות מדרגה והופכות לאלטרנטיבה של ממש. בניגוד לנערות, גוזיות לנשים צריכות לתת מענה למגוון רחב של מבני גוף ומבני חזה.

 

לחבק את השינויים

כוחות הכבידה, פעילות הורמונלית, לידות, הנקות וגיל באופן כללי הם משתנים שמשפיעים על גוף האישה בכלל ועל מבנה החזה בפרט והם חייבים לבוא לידי ביטוי בהנדסת הגזרה, בעיצוב ובחומרי הגלם. לכן, בניגוד לדעה הרווחת שגוזיות הן פריט בסיסי בלבד, גוזיות לנשים, הן הרובד העליון של עיצוב טקסטיל. הן צריכות להיות מותאמות בצורה מיטבית לגוף ולהצליח להכיל ו”לעשות את העבודה” בעזרת חוכמת הגזרות וחומרי הגלם וללא עזרת העצמות והברזלים. חובת ההוכחה לכך שזה אפשרי היא עלינו! Ayoola היא בוטיק מתמחה בגוזיות וככזו היא שמה את מלוא כובד המשקל וכל הדגשים הנדרשים כדי לאפשר מגוון ומבחר חסר תקדים שנותן מענה כמעט לכל המידות ומבני החזה.

אפשרות להתייעצות והתאמה אישית היא חלק מאיכות שרות בלתי מתפשרת ומשאיפה תמידית להיות הטובים ביותר בתחום! נצלו את זה… באתר אונליין או ב 058-4934343.

כתבות נוספות שכדאי לקרוא: