מתי נלבש גוזיית ספורט ומתי חזיית ספורט?

חזיית ספורט

רבות מדובר על חשיבות הספורט בחיינו. אדרבה, ככל שאנו מתבגרות הופכת הפעילות הגופנית לחשובה אף יותר בשמירה על החיוניות שלנו והפעילות התקינה של מערכות הגוף שלנו. כנשים עומדים בפנינו אתגרים נוספים גם של מציאת הלבוש ההולם והנכון לפעילות אותה אנו מבצעות.

מבנה החזה הנשי מורכב מרקמות עדינות, השדיים הם בעיקר רקמות שומן ונתמכים על ידי העור ורצועות דקות אשר ככל שכוח הכבידה גדול יותר, כך הן נמתחות יותר והאלסטיות שלהן נפגעת. החזה מורכב משכבות תת עוריות של בלוטות שומן וחלב, שמתדלדלות בתהליך ההזדקנות הטבעי של הגוף. מראה של חזה מדולדל הוא תהליך טבעי, שמושפע גם מגורמים כגון הנקה ושינויי משקל כך.

 

במהלך פעילות ספורטיבית, בייחוד פעילות אירובית כמו ריצה וקפיצה, נע החזה מעלה ומטה בעוצמה פעמים רבות, מה שמושך ומותח את הרצועות, ולכן חשוב לספק תמיכה בעזרת חזיית ספורט נכונה. עם זאת, פעילות גופנית היא אינה בהכרח הגורם העיקרי לדלדול של החזה.

חזיות ספורט נחלקות לפי רמת התמיכה שנדרשת בהתאם לרמת הפעילות:

קל: יוגה, הליכה, פלאטיס
בינוני: אימוני כוח, ריקודים, רולר-בליידס
עצים: ריצה , אירובי, רכיבה על סוסים, קיקבוקס

 

חזיית ספורט טובה נדרשת בעיקר לסוג הפעילות העצים והיא תהיה מורכבת ממספר אלמנטים אשר יקחו בחשבון את סוג הפעילות. חזיות ספורט ייעודיות לפעילות עצימה וכן חזיות ספורט מידות גדולות בדר''כ יהיו יקרות יותר ומושקעת בהן יותר חשיבה ייעודית ומקצועית שאמורה לתת פתרונות מוגדרים. מומלץ לרכוש חזיית ספורט ממותג מקצועי וידוע.

גוזיית ספורט

גוזיות ספורט לנשים ישמשו אותנו בעיקר לשני סוגי הפעילות הקלים והבינוניים והן כמובן משמשות גם כפריט הלבשה תחתונה אופנתי ויפה. הן נהנות מהפריבילגיה להיות משוחררות מהכבלים ההכרחיים של עיצובים שמתייחסים מקצועית לשרירי הטרפז והשכמות וכן מהחובה להשתמש בבדים מנדפי זיעה.

 

גוזייה ספורטיבית

מכל הטעמים הללו גוזיות הספורט של איולה ayoola מוגדרות במכוון כגוזיות ספורטיביות. גוזיית ספורט קיימת במידות S-L, היא מיועדת לפעילות ספורטיבית קלה ובינונית, תפורה מבדי לייקרה יפים במיוחד, ביטנה כפולה מלפנים וכתפיות מתכווננות שמאפשרות שליטה והתאמה מירבית. מרקמי הלייקרה של גוזיית ספורט הם חלקים ומושלמים ללבישה מתחת לחולצות חלקות והן פריט אופנה קז’ואל נוח וסופר שימושי.

 

אתר ayoola נגיש וזמין 24/7, מוזמנת גם ליצור קשר באמצעות מספר טלפון 058-4934343 במידה וזקוקה לסיוע בהתאמת הדגם והגזרה הנכונים לך. החלפות והחזרות אפשריות בקלות בהתאם לתקנון המפורסם באתר!