חזיות תחרה

ראשיתה של התחרה הוא אי שם בראשית המאה ה 16. היא בעצם אריג אוורירי אשר ניתן ליצור אותה באמצעות הסרת חוטים מתוך בד ארוג על מנת להגדיל את המרווחים שבין חוטי האריג או על ידי אריגה מכוונת עם אותם מרווחים, במכונה או בתפירת יד.

התחרה היא עושר ומנעד גדול של רגשות, תחושות ותשוקות. מוצנעת בשימושיה אך בעלת עצמה נשית כבירה.

 

חזיות תחרה - אסתטיקה בצד פונקציונאליות

לא לשווא מככבת התחרה בכל פריטי הלאנז'רי הנחשבים והנחשקים. חזיות תחרה הן הפריט השכיח והמקובל ביותר במגירת ההלבשה התחתונה של רוב נשות העולם.

למען הדיוק השליטה הבלתי מעורערת היא חזיית תחרה משולשים אשר בגזרה קלאסית ואלגנטית תופסת את כל הפוקוס מקדמת דנא ועד ימינו אנו.

 

גוזיית משולשים מתחרה

 

חזיות תחרה משולשים כפי שהכרנו כל השנים מורכבות מתפרים חזקים וברזלים לייצוב וקיבוע הקאפ ולהרמה ותמיכה עם או ללא פוש אפ.

ניתן לומר שחזיית משולשים היא האורים והתומים ואשר ממנה נשאבו לימים כל ההשראות והנסיונות לצאת מקיבוע הברזלים אך עדיין לשמר את הגזרה האלמותית.

בשנים האחרונות, במקביל לשאיפה ולרצון ההולכים וגוברים להתנער מן הברזלים ולהיטיב עם גופנו ונשמתנו, הגיע תור הפריחה של הגוזיות אשר הפכו להיות מושא תשוקה בפני עצמו.

יותר ויותר נשים בכל הגילאים מבקשות ומחפשות את האלטרנטיבות שקמו לחזיות התחרה. אלטרנטיבות לא פחות, וברוב המקרים, הרבה יותר נכונות.
אלטרנטיבות נקרות בשמות שונים, ברלט, ברלט תחרה, טופים מתחרה אשר בכולם הכוונה היא לאותה גוזיה ממש... וכך קרה שחזיית תחרה, פינתה את מקומה לגוזיה תחרה נוחה ומלטפת, אשר עם גזרה חכמה ותחרה משובחת מספקת את התמיכה וההרמה הנדרשות אך ללא הברזלים המעיקים.


גוזיה תחרה היא הבסט סלר של ayoola בכל הדגמים. אם מדובר בגזרת המשולשים הקלאסית ואם מדובר בגזרה ייחודית פנטסטית אשר חובקת את הגוף וללא קאפים מוגדרים ולכן מתאימה באופן מופלא לסוגי גוף וחזה שונים.

התחושה הבולטת בעת לבישת ברלט תחרה של ayoola היא בעצם חוסר התחושה….

 

חזיות תחרה ללא ריפוד – האם הן מתאימות לכל אחת?

בהגדרה תפקידה הבסיסי של החזיה הינו תמיכה בשדיים במהלך פעילות יומיומית. לבישת חזיה נהוגה גם מטעמי צניעות ועל מנת לעמוד בציפיות חברתיות. יחד עם זאת היא יכולה לשמש גם כהכרזה אופנתית בכוונה להציג תדמית מסויימת של נשיות. רוב החזיות הן נסיון של מעצבים לייצר פריט לבוש פרקטי אך בד בבד מושך ואופנתי בפני עצמו. חזיות נבדלות זו מזו בתפקידן, בצורת יצורן, בחומרים שמהן הן עשויות ועוד. הבדים המשמשים לייצור חזיות הם לרוב כותנה, פוליאסטר, תחרה ולייקרה.בחלק מן החזיות קיים ריפוד שמטרתו להגביר את מידת הנוחות ו/או לגרום לשדיים להראות גדולים ומלאים יותר. הריפוד עשוי בדרך כלל מספוג רך והוא כאמור משווה לחזה מראה עגול ומעוצב יותר וכן חוסם בליטה של פטמות במקרים של פטמות בולטות. ריפוד מאסיבי יותר מספוג או כרית ממולאת משמש כ”פוש אפ” ונמצא בשימוש בדרך כלל על ידי נשים שמבקשות להשיג מראה חזה עומד וגדול יותר מהקיים.

 

גוזיות או חזיות ללא ריפוד תהיינה כמובן טבעיות יותר ותשוונה לחזה ולגוף מראה טבעי ונינוח יותר.

 

מבין החומרים תחרה הינה אחד החומרים המועדפים בייצור הלבשה תחתונה בכלל חזיות בפרט. התחרות המשמשות לייצור חזיות הן שקופות למחצה ולעיתים עם עיטורים ובמראה ארוטי. חזיות תחרה ללא ריפוד הן הפריט האולטימטיבי הממלא את התפקיד הפרקטי והאופנתי בעת ובעונה אחת. הן שומרות על מראה טבעי, נוח ונכון ובמקביל מציגות מצג נשי ואופנתי.

 

מבחר הגזרות והדגמים העשויים תחרה בayoola הוא מרהיב ומאפשר מגוון של גוזיות תחרה ללא ריפוד וכמובן ללא ברזלים עם חשיבה והתאמה מירבית למבני גוף וחזה שונים. תחרות משובחות, עם רכיבים אלסטיים מעולים שמאפשרים למנעד רחב של נשים להנות מהלבשה תחתונה נשית, סקסית, נוחה ומחמיאה.

 

מוזמנת לקטגוריית גוזיות תחרה באתר, תמצאי מגוון תחרות מהמם, ססגוני וקלאסי כאחד. מתערבים שלאחר הרכישה הראשונה יהיה לך מאד קשה לחזור… תני לעצמך הזדמנות!

החלפות והחזרות אפשריות בקלות.