חזיית סטרפלס טובה

התפתחות מעמד האישה על פני השנים היא חלק בלתי נפרד מהתפתחות האופנה הנשית בכלל ואופנת ההלבשה התחתונה בפרט. ההיסטוריה של החזייה מקפלת בתוכה את השינויים בנקודת המבט העולמית על גוף האישה. החזייה בצורתה המודרנית הנוכחית התפתחה במהלך העשורים של המאה ה20. היא הרימה, הגדילה, השטיחה, חשפה או הצניעה את שדיה של האישה ונתנה את הטון במראה הסופי של הטוטאל לוק.

 

מה פירוש המילה סטרפלס?

פרוש המילה סטרפלס הוא “ללא כתפיות” והוא יכול להתייחס לחולצה, שימלה, גופייה וכיוצ”ב. חזיית סטרפלס היא בעצם חזייה ללא רצועות כתפיים ומיועדת בדר”כ ללבישה עם בגד שחושף את הכתפיים. העניין עם הסטרפלס עלול להיות בעייתי ולא מחמיא בעליל. בעוד חזיות וגוזיות מותאמות לתמיכה במבני חזה שונים באמצעות כוונון הכתפיות ואלמנטים נוספים, חזיית סטרפלס חסרה את האלמנטים הללו ולכן מאד מוגבלת באפשרויות התמיכה שלה.

 

כשאנחנו אומרות חזיית סטרפלס טובה - למה אנחנו מתכוונות?

חזיית סטרפלס לא תוכל ברוב המקרים לעצב את מראה החזה. גוזיית סטרפלס טובה תאסוף ותחזיק את החזה, מטרתה תהיה לאפשר לבישה של בגד ללא כתפיות ולכן, ברוב המקרים עדיף למדוד חזיית סטרפלס עם הבגד המיועד על מנת לוודא שהיא נותנת את הפתרון המבוקש. ככל שמבנה הגוף והחזה כבד יותר, כך תהיה ההתאמה של חזיית סטרפלס קשה יותר. אותו הדין גם במקרה של טופ סטרפלס אשר תהיה אידאלית במקרים של חזה קטן עד בינוני.

 

חזיית סטרפלס טובה ומחזיקה

גוזיות סטרפלס של איולה - ayoola מיועדות אף הן למבנה החזה הנ”ל, הן מחוזקות בחלקן העליון עם גומי 6 מ”מ חזק ויציב שמאפשר אחיזה חזקה ותחושה נוחה ובטוחה ומאידך מונח בעדינות הנדרשת ואינו חותך ולוחץ את אזור בית השחי. גם גוזיות סטרפלס מקבלות את הכבוד המגיע להן וזמינות במבחר צבעים ודוגמאות.מוזמנת להיכנס לאתר ולהתרשם ממגוון עצום של גזרות, דגמים, טקסטורות וצבעים. החלפות והחזרות אפשריות בקלות כך שאין כל סיכון? ייעוץ וסיוע בהתאמה בטלפון 058-4934343.