התאמת מידות גוזיות לנשים

גוזייה היא חזיה ללא ברזלים. כשחושבים על זה.. סוג של חלום שמתגשם. שילוב של גופיה וחזיה. חזיות ללא ברזלים בעצם מכנסות את הצרכים והרצונות שלך כאישה ומאפשרים לך להיות בחופש מקסימלי עם גופך. גוזיה טובה, כזו שהושקעו בה מחשבה, תכנון והתאמת הגזרה לגוף נשי מהווה תחליף מושלם ולא מתפשר לחזיה. מאד קל להתאים ולרכוש גוזיה. היא רכה וגמישה, ללא ברזלים, אין צורך לדקדק בגודל הקאפ, או להיאבק ברכיסה מאחור.

התאמת מידות גוזיות לנשים: כך תדעי מה המידה שלך

בגלל הגמישות והאלסטיות של הבדים והעובדה שאין ברזלים אשר ייקבעו את הגזרה, המידות הן טווח גמיש ועשויות להתאים גם אם על פניו מידת החזייה שלבשת עד כה היתה שונה. חשוב לזכור שהמידות שונות בין חברה לחברה ולא כדאי להתייחס למידות הללו כאל מדע מדויק ואמת יחידה.

כמו כן, בהתאמת הדגם הנכון לך יש משקל ומשמעות גדולים ביותר למבנה גופך ולמבנה החזה (לאחר לידות/ הנקות/ כבד/מלא/ יציב/ סיליקון וכו'). ההכרעה הסופית תהיה ההתאמה של הגזרה למבנה גופך ולא דווקא המידה. באיולה אנו מתמחים בגוזיות לנשים ומתוך היכרות וכבוד לגוף האישה יצרנו בעצם חלוקה גסה בין שתי גזרות האבטיפוס. האחת היא גזרת משולשים קלאסית והמוכרת לך, כאשר עיקר תשומת הלב בהתאמתה היא לגודל השדיים אשר צריכים להתכנס אל תוך המשולשים המוגדרים. חזה שטוח למשל פחות יתאים למשולשים מאחר ולא יוכל ''למלא'' אותם.

התאמת מידות גוזיות לנשים
איך יודעים מה מידת החזייה?

הגזרה השנייה הינה גזרה ייחודית היקפית אשר חובקת את הגוף והיא ללא קאפים מוגדרים. הגזרה ההיקפית נותנת פתרון אולטימטיבי, נשי ויפה לבעלות ההיקף הרחב וחזה לא גדול, כלומר שאין קורלציה בין רוחב ההיקף וגודל השדיים. בהתאמת גזרה זו יש יותר חשיבות להיקף גופך, כלומר מידה אקסטרה לארג' בגזרה זו לא דווקא מתייחסת לגודל החזה אלא כאמור להיקף. אם אינך בטוחה לגבי המידה שלך תוכלי לבדוק זאת בקלות על ידי סרט מדידה.

כך תבדקי מה מידת החזה שלך:

מתחי סרט מדידה מעל החזה, באזור שמתחת לבית השחי. מדדי את היקף החזה בחלקו הרחב ביותר, וודאי כי את עוטפת את עצמך בצורה נאותה ושומרת על אותו הגובה כל זמן ההקפה, מבלי ללחוץ, להדק או להרפות את סרט המדידה. אח”כ בדקי באותו האופן את ההיקף שבדיוק מתחת לחזה. עגלי את התוצאות שקיבלת כלפי מעלה לסיומות 0 או 5 כפי שמופיע בטבלה. זה המקום להזכיר שהחלפות ו/או החזרות אפשריות בקלות.

לעיתים ההתאמה היא מיידית וחד משמעית ולעיתים התהליך טיפה ארוך יותר.. אך חשבי איזה כיף יהיה למצוא את האיולה שנכונה לך ולעוף עליה ועל עצמך?