גוזיות לכל אישה ובכל מידה

הנחת המוצא הרווחת היא שגוזיות  נועדו לילדות ונערות בתחילת התפתחותן המינית.הרשי לנו לחדש לך, את החשיבה ואת מגירת הלאנז’רי שלך…

 

במשאל שנערך בין נשים בכל הגילאים התברר די בקלות שהפריט הראשון אותו אנחנו רוצות להעיף מעלינו כשאנחנו נכנסות הביתה הוא החזייה…לא עוד חזיות ברזלים חונקות ומכאיבות שאת רק מחכה לרגע בו יגמר כבר היום, תוכלי לפשוט את החזיה הלוחצת ולנשום…

 

ועדיין, הגוזייה נתפסת כפריט לא מאד איכותי או מחמיא לנשים, אדרבא נשים עם חזה בינוני ומעלה.

גוזיות לכל אישה ובכל מידה

גוזיות מעוצבות בכל מידה

הגאווה הגדולה של איולה היא שבירת “תקרת הזכוכית” על ידי כך שצלחה את האתגר לעצב גזרות שהולמות, מחזיקות ומחמיאות לחזה גדול.

האג’נדה היא לאפשר לנשים בכל הגילאים ועם מגוון רחב ושונה של מבני גוף וחזה ללבוש חזיות ללא ברזלים/ טופ/ גוזיות. 

 

ההתאמה לנשים בכל תחנות הזמן היא בעצם ההגדרה הנכונה ביותר לשאיפה שלנו.

איולה מכבדת את גוף האישה ואת השינויים שחלים בו במשך השנים. היא מתאימה את עצמה אל הסיטואציות השונות ולא מנסה לייצר קונסטרוקציה דמיונית וכפויה של חזה. תחנות הזמן כוללות שינויים בעקבות הריונות, הנקות, כוח כבידה, גיל וכיוצ”ב.

 

ההתייחסות העיצובית כוללת כמובן את הגזרות החכמות ושימוש ראוי בחומרי גלם איכותיים. רשת מחטב חזקה ומתפרי גומי רחב ומדוייק מייצרים אפקט וחוזקות של תמיכה במקום הברזלים.

 

הגוזיות נתפרות מבדים איכותיים, עם דגש על אלסטיות והתאמה לדגם, תמצאו שימוש בתחרה, קטיפה, ולייקרה. ההתייחסות הרב גונית לאותן ‘תחנות זמן’ מתבטאת במבחר רחב של גזרות שנותנות מענה ממוקד, למשל היקף צר וחזה גדול, היקף רחב וחזה קטן, א סימטריה, טשטוש הבדלים בין צדדי החזה וכו’.

 

הדגמים השונים של הגוזיות שתמצאו באתר שלנו מיוצרים בהתאמה למבנה הגזרה עד מידה XXXL ופותחים את האפשרויות של מגוון הגילאים הסגנונות והמידות, החל מגוזיות במידות קטנות ועד לגוזיות במידות גדולות ורחבות.

 


הכנסי לאתר, הכירי את הדגמים, בחרי את האיולה שלך ותראי איזה יופי!  מתלבטת מה המידה וגזרה המתאימות לך? נשמח לעזור לך לבחור את הגוזיה שנוצרה בשבילך! דברי איתנו, אנחנו זמינות במסנג’ר, באתר ובנייד 058-4934343