מה זה גוזיה? כל מה שרצית לדעת על גוזיה לנשים, ולא היה לך את מי לשאול!

מה זה גוזיה?

המילה גוזיה היא שילוב של המילים גופיה וחזיה וכזו היא גם בפועל. בעצם חזיה אשר לובשים אותה מלמעלה כמו גופיה ואשר אין לה את התפרים הבולטים, הברזלים הלוחצים על הצלעות, קרסי הסגירה ויתר אביזרים מציקים למיניהם המאפיינים חזיות סטנדרטיות.

 

בעבר היתה הגוזיה לנשים חזיה ל”מתחילות” או “חזיית אימון”, גוזייה הייתה מיועדת לנערות הצעירות כחזיה הראשונה, בשלב בו עדיין אינן זקוקות לחזיה אך ניצני החזה כבר מביכים אותן.

 

עם השנים הפכה הגוזיה לנשים לפריט שכיח ואהוב על נשים צעירות, בעיקר בעלות חזה קטו אשר אינו דורש “התייחסות” מיוחדת, אינו זקוק לתמיכה או הרמה. הגוזיות הללו היו בגזרות בסיסיות ופשוטות, ברוב הזמן אף מחומרים פשוטים ולא מורכבים. כל הגישה היתה שגוזיות אינן יכולות למלא איזשהו תפקיד בתמיכה ו/או עיצוב חזה.

 

פריצת הדרך של איולה ayoola - גוזיות לנשים היא ניפוץ המיתוס עתיק היומין הזה לגבי היכולות של הגוזיה. בשורה אמיתית לכל כך הרבה נשים בכל הגילאים אשר התברכו בחזה ואשר רק חלמו כל השנים על האפשרות ללבוש גוזיה ללא ברזלים.

 

התפתחויות טכנולוגיות הנוגעות לבדים, לחומרי הגלם ולטכניקות תפירה, בנוסף להרבה חשיבה והשקעה בגזרות חכמות הפכו את הגוזיה שלנו להרבה מעבר ללאנז’רי מועדף אלא לפריט הלבשה תחתונה חיוני וסופר שימושי.

 

גוזיה - גוזיות לנשים

 

מגוון הגוזיות באתר איולה מכוון ונוגע במגוון מבני גוף ומבני חזה שונים המאפיינים אותנו כנשים בגילאים שונים.

 

נשים בוגרות שלא ידעו מה זה גוזיה נחשפו לעולם שלם של אפשרויות בשלל צבעים וטקסטורות מדהימים שכלל לא האמינו שאי פעם יוכלו ללבוש.

 

גזרות הגוזייה מתייחסות ממש פרטנית לצורות גוף וחזה, מדגישות חוזקות ומטשטשות חולשות, ועל ידי כך מחמיאות ומקדשות את הגוף הנשי באשר הוא.

 

מוזמנת להיכנס אל האתר הייחודי מסוגו ולהיחשף לקסם….מוזמנת גם לצלצל להתייעצות ולסיוע טלפוני במציאת הדגמים הנכונים לך:)

058-4934343

כתבות נוספות שכדאי לקרוא: